Firma CAMA Montażowo-Handlowo-Usługowa Jarosław Głaszczka uzyskała dotację z Unii Europejskiej na projekt „Opracowanie i wdrożenie strategii wzorniczej kluczem innowacyjnego rozwoju firmy CAMA”.
Głównymi działaniami w projekcie jest przeprowadzenie audytu i opracowanie strategii wzorniczej oraz wdrożenie do oferty innowacji produktowej – okna IsoEstetic.
Z projektu korzystać będą pracownicy, którzy uczestniczą w procesach powstawania nowych i udoskonalonych produktów.
Docelowo z innowacji produktowej IsoEstetic – okien PCV z niewidocznym zgrzewem i współczynnikiem przenikalności cieplnej do 0,7 W/(m2K) oraz udoskonalonych produktów będą korzystać klienci firmy.
Celem projektu jest wzmocnienie konkurencyjności firmy poprzez wzmocnienie potencjału w zakresie umiejętnego zarządzania wzornictwem oraz wykorzystania go w działalności firmy.
Efektami projektu będą:
Wartość projektu: 2 186 940,00 zł
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 1 330 700,00 zł
#FunduszeUE #Fundusze Europejskie